  • Data: 2012-08-09 15:06:02
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-09, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Ale odpisujesz nie jemu, a mnie.

    I uważasz, że potrzeba standaryzacji i certyfikacji wśród administratorów
    linuksa jest powszechna?

    > System+dostawca. Nie wiem, czy np. RedHat z Linuksem będzie
    > lepszy, niż MS z Windowsem. Uważam, że można to rozważyć
    > i policzyć.

    Nie można. TCO dla migracji przy dużych organizacjach jest nieopłacalne.
    To już BYŁO liczone.

    > A jak to wymusić na dystrybucjach Linuksa, gdzie każdy może wziąć
    > kod i zrobić coś po swojemu? Więc jak na to nie masz wpływu,
    > to nie ma co się obrażać na rzeczywistość i wziąć ujednolicone
    > środowisko od jednego dostawcy, który o to zadba.

    Można chociażby oznaczając dystrybucje, podobnie jak masz LSB.

    > Ale co ma kur... niedorobiony program do systemu?

    Brak guidelines dla projektantów UI chociażby. Brak wytycznych
    dot. zarządzania konfiguracją użytkownika itp. itd.

    > Konsola jest szybsza i wygodniejsza.

    Do dłubania pod maską.

    > No ale gdzie? Co w HTML jest nie tak, własne "standardy" MS (IE)?

    Zapominasz że to się zaczęło od wojenki NN z IE. Nie jest tak, że to
    sam MS (IE) jest winny. A "wybór" przy ówczesnym braku standaryzacji
    doprowadził do zwiększenia kosztów i problemów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl