  • Data: 2012-08-09 14:49:26
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.08.2012 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:
    > Tak. Chociażby widać po przykładzie A.L., że na prosty problem odpowiedzial
    > "sobie coś wydłubię". I wejdź teraz w sieć zarządzaną przez takiego speca.

    Ale odpisujesz nie jemu, a mnie.

    > Na desktopie? Bo tematem NIE jest środowisko serwerowe, tylko
    > kompleksowa sieć, z końcówkami desktopowymi. No ciężko chyba
    > będzie na AIXie ludziom pracować.

    System+dostawca. Nie wiem, czy np. RedHat z Linuksem będzie
    lepszy, niż MS z Windowsem. Uważam, że można to rozważyć
    i policzyć.

    > Nie. Receptą jest, żeby dystrybucje trzymały się określonych standardów.
    > Tak jak masz fafnaście przeglądarek, ale wszystkie akceptują HTML 4.

    A jak to wymusić na dystrybucjach Linuksa, gdzie każdy może wziąć
    kod i zrobić coś po swojemu? Więc jak na to nie masz wpływu,
    to nie ma co się obrażać na rzeczywistość i wziąć ujednolicone
    środowisko od jednego dostawcy, który o to zadba.

    > I tak aż się skończy support? Czy trochę wcześniej?

    Jak stwierdzę, że nie działa. A co CAB wymyśli, to się wdroży.

    > W Polsce, czy "online"? Przyjedzie ktoś i obejrzy?

    A skąd mam wiedzieć? Czy ja sprzedaję ich rozwiązania?

    > A Polska strona i przedstawicielstwo? Wiesz, ktoś kto do przetargu stanie.

    No jak nie stanie, to problem masz z głowy.

    > Niby nic, a jednak dobrego użytecznego softu desktopowego na linuksie
    > jakby mało. Porównując do OBU konkurentów (OSX i Windows).

    Zaangażujesz poważniejsze środki w napisanie programu, który sprzeda się
    w Polsce optymistycznie licząc w 100 egzemplarzach?
    Nie? To już wiesz, dlaczego brak np. softu F-K pod Linuksa.

    > To tylko świadczy o niedorobieniu linuksa.

    Ale co ma kur... niedorobiony program do systemu?
    Mam szwankujący program ze źródłem, podglądam, poprawiam- gitara.
    Mam program bez źródeł, piszę do producenta- zlewa ciepłym
    moczem. Co jest użyteczniejsze? Przecież do źródeł możesz
    nigdy nie zaglądać...a, tak- jak masz wybór, to źle.
    Z definicji.

    > Popularność konsoli. Interfejs który się w szwach rozłazi (porównując
    > do spójności jaką masz w OSX i Windows) itd.

    Konsola jest szybsza i wygodniejsza. A to rozłażenie się to co,
    dekoracje okien inaczej wyglądają? Widziałem programy z interfejsem
    'a la Windows 7' (bo moda, a co). Pod XP wyglądało toto jak pół dupy
    zza krzaka. No ale to profesjonalny system, a ja się czepiam.

    > I na system z podobnym udziałem (OSX).
    > Dziwne że opłaca się robić Flasha, Photoshopa i MSO na OSX skoro
    > to tak samo niszowy system jak Linux.

    Amerykańce korzystają, bo tam to modne. I dziani są.

    > Więc wybór jest mityczny i sprowadza się do nieistotnych kwestii.

    Wybór jest ograniczony.

    > Do tego jak wygląda "każdy sobie rzepkę skrobie i własne
    > procedury/standardy ustala". Podałem Ci przykład, kiedy nadmiar takiej
    > wolności i braku ustandaryzowania to był i jest problem.

    No ale gdzie? Co w HTML jest nie tak, własne "standardy" MS (IE)?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.