  • Data: 2012-08-09 13:40:08
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" w wiadomości news:50235e82$1@news.home.net.pl...

    > Drogi kłamco, wyraźnie napisałem wcześniej, że to co piszę to analogia.

    Nono...
    Pomylilo Ci sie forum z sala sadowa :) Moje KONKRETNE argumenty, z podanymi
    nazwami programow itd skrzetnie omijasz,
    a te, na ktore nie potrafisz odpowiedziec nazywasz klamstwem, chociaz sa
    prawda.
    Jak na rozprawie. Nie wazna prawda, nie wazne, czy oskarzony jest winny.
    Wazny tylko wynik teleturnieju adwokat kontra prokurator :)
    Nie chce mi sie juz z toba dyskutowac na ten temat. jedyny argument jaki
    masz to "klamstwo". Ale dowodow na to ze "klamstwo" nie przedstawiasz.
    To jest dyskusja na poziomie przzedszkola, albo sali sadowej (to mniej
    wiecej ten sam poziom).
    Niech meka z linuksem bedzie dla Ciebie kara za ignorancje. Mnie to wisi :)

    Co nie oznacza, ze nie bede tu na forum wrzucal od czasu do czasu jakichs
    pytan prawnych, i ze nie bede sluchal Twoich porad prawnych, bo tu
    przyznaje - uwazam Cie za autorytet :) Nie raz mi odpowiadales i bylo to
    pomocne.