  • Data: 2012-08-09 13:57:44
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Mój powyższy sarkazm był skierowany nie w stronę TC, który właśnie
    > słusznie podejrzewałem "o takie wodotryski", tylko w twoją stroną - że
    > tak potrzebujesz "błyskotek na choince", że animacja kopiowania czy
    > pogląd pliku z filmem podczas porządkowania dysku są dla ciebie
    > krytycznymi funkcjami takiego programu.

    Kompletnie, ale to ZUPELNIE nie zrozumiales nic z mojego pisania.
    Moj windows jest - jak na winde - dosc ascetyczny. Instalowalem i
    konfigurowalem winde na setkach komputerow wielu znajomych, i znajomych
    znajomych. I zawsze pierwsze, co robie, to wylaczam wodotryski. A total
    Commander jest po prostu bardzo wygodny, i zdziwie cie - nie ma zadnych
    animacji w czasie kpiowania :)

    > I znowu kłamiesz.

    I znow "argument" pokazujacy, ze wlasciwie nie wiesz, co powiedziec, i
    zuwasz slowa klucza :)

    > Użytkownicy nie powinni mieć wzajemnego dostępu do swoich skrzynek.

    Uzytkownicy powinni miec WYBOR czy chca miec czy nie. Jak nie bede chcial,
    zeby mi zona przegladala poczte, to mam taka mozliwosc,
    ale jak nie mam nic do ukrycia, to nie bedzie mi system dyktowal, co mam
    robic.

    > Wiesz, patrząc na to, jak spieprzyłeś konfigurację swojego programu
    > pocztowego (brak oznaczenia kodowania, chrzanienie polskich znaków u
    > innych, brak polskich znaków u ciebie) nie dziwię się twoim powyższym
    > problemom - po prostu jesteś skrajnie niekompetentny.

    Nie uzywam SPECJALNIE polskich znakow z prostego powodu. Setki razy ktos mi
    odpowiadal, i sam mial skopane kodowanie, i pozniej wlasnych podtow nie
    moglem odczytac :)
    Do grup newsowych w ogole nie uzywam programu pocztowego. No.. pocztowego,
    ale nie tego samego co do poczty :)

    > Bredzisz i tyle.

    Kolejny rzeczowy argument pokazujacy niewiedze :)

    > I znowu kłamiesz.

    O i kolejny.

    > Dla idioty wszystko co wykracza poza jego zrozumienie to bełkot.

    A tu zaczyna sie obrazanie. Jak nie ma sily argumentu to jest argument sily.
    Agresja ZAWSZE jest objawem slabosci :)

    > Nie, nie wiesz. Nie potrafisz nawet poczty poprawnie skonfigurować.

    Aha.. te grupy ogladam pod systemem uruchomionym pod systemem :) Mam
    jednoczesnie na jednym komputerze dwa windowsy odpalone.
    Siodemke i XP-a. Wiesz w ogole ze tak sie da? To tak dla zabawy :)

    > Nie ja tylko użyszkodnicy. Używają jedynie słusznego oprogramowania
    > jedynie słusznej firmy. I przesyłają sobie wzajemnie zdjęcia (służbowe).

    I tu Cie zaskocze. Ja w ogole nie uzywam "jedynie slucznego" oprogramowania.
    Nie uzywam ani outlooka, ani Internet explorera.
    I kazdemu je odradzam. Uwazam je za zle :) Nawet nie mam ich
    skonfigurowanych. Nie jestem fanatykiem "MalegoMiekkiego".
    Do poczty mam Bata. Do internetu - wlasciwie nie moge sie zdecydowac, ktora
    przegladarke lubie najbardziej, wiec uzywam przemiennie trzech - Firefoxa,
    Chroma i Opery :) W zaleznosci od humoru.

    > Czyli opowiadasz bajeczki.

    Eh ten uniwersalny pusty argument :) Poszukaj. Znajdziesz. Tylko trzeba
    chciec.

    > Z reguły sprowadza się to do wydania dwóch krótkich poleceń.

    Noo... Teraz Ty klamiesz. I w przzeciwienstwie do Ciebie ja Ci to udowodnie
    :)

    1. Najpierw rozpakowac - pierwsza komenda - tar (z parametrami. na przyklad
    xvzf)
    2. Wejsc do rozpakowanego folderu - druga komenda - cd folder
    3. Odpalic plik ustawiajacy kompilacje - trzecia komenda - ./configure
    4. Odpalic wlasciwa kompilacje - czwarta komenda - make
    5. No i dotarlismy do instalacji wlasciwej - piata komenda - make install

    Pomyliles sie o 150% :) Klamczuszku.

    Linuks musi miec nawet wbudowany kompilato GCC, zeby w ogole moc cos na nim
    zainstalowac :)

    OK. Konczmy ta nierowna walke. Nie lubie kopac lezacego :)
    Po za tym dyskusja na argumenty przeciw powtazaniu w kolko jednego slowa to
    nie jest dyskusja :)