  • Data: 2012-08-09 14:00:37
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > I znowu kłamstwa wypisujesz. Historia Open Office (pod inną nazwą) sięga
    > lat 1980-tych i platformy DOS.

    Weź Ty nieprzytomny fanboju nie fałszuj rzeczywistości. Star Office nie
    był darmowy aż do 1998 roku, nie był Open Source nigdy, a ówczesne wersje
    miały ZEROWĄ kompatybilność. Kod został upubliczniony dopiero w 2000 roku
    i dopiero wtedy powstał fork pod tytułem Open Office, zarżnięty niedawno
    ładnie przez Oracle.

    y-Pits-Windows-TCO-vs-Linux-TCO/

    > [ciach]

    > Masz jakiś problem z językiem angielskim?

    A Ty masz problem ze skojarzeniem Faktu 1 (który wygodnie wyciąłeś, a jakże)
    z Faktem 2?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl