  • Data: 2012-08-09 14:11:27
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2012 14:03, witek pisze:

    > a gdzie ty teraz znajdziesz firme, ktora jeszcze niczego nie ma?

    No beton... Patrz: temat wątku. Ja się pytałem, kto był odpowiedzialny
    za taki wybór na początku.

    Dotrze to wreszcie to twojej łepetyny? Ile razy mam powtarzać? Nie
    umiesz czytać, czy celowo ignorujesz ten "detal".

    Jeśli już jakieś rozwiązanie jest wdrożone i używane, to niestety będzie
    trwało, niezależnie od tego, jak jest gówniane, byleby tylko "jakoś"
    działało.

    I dotyczy to niestety nie tylko komputerów, ale i społeczeństw. Wszelkie
    rewolucje są cholernie bolesne (i kosztowne) i opłacają się dopiero
    wtedy, jak stare rozwiązanie całkiem się posypie.