  • Data: 2012-08-09 13:57:50
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2012 13:40, Ajgor pisze:

    > Pomylilo Ci sie forum z sala sadowa :) Moje KONKRETNE argumenty, z podanymi
    > nazwami programow itd skrzetnie omijasz,
    > a te, na ktore nie potrafisz odpowiedziec nazywasz klamstwem, chociaz sa
    > prawda.

    Odnosiłem się to twojego czepiania się motoryzacyjnej analogii, którą
    traktowałeś dosłownie.

    [ciach]

    > Niech meka z linuksem bedzie dla Ciebie kara za ignorancje. Mnie to wisi :)

    ROTFL

    Męka... Mękę to mam przez narowy produktów z Redmont. Ale też i pracę.
    Bo jak sąsiadowi (notabene policjantowi) postawiłem 2 lata temu jakiś
    zabytkowy komputer na linuxie, to działa, działa i działa.

    A do drugiego windowsowego ciągle muszę przychodzić i coś poprawiać.