  • Data: 2012-08-06 23:35:59
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2012 23:01, Jawi pisze:

    > Tu przejście z jednego systemu na inny to masakra.

    Zauważ, że ja nie poruszałem kwestii przejścia. Ja się pytam, kto
    odpowiada za wtrynienie tego syfu na początku?

    Czy to było świadome za $$$, czy z nieświadomości?

    Powiedzmy że policjanci mieli jakiś system, który pięknie się sprawdzał,
    aplikacje które były wygodne w użytkowaniu i spełniały swoje zadania.
    Niech to nawet będą windowsowe aplikacje.

    Przez 5 lat się sprawdza, działa pięknie, powstaje nowy posterunek... i
    gucio, korporacja przestała sprzedawać, wspierać i pozwalać na
    uruchamiane czegoś, co działa i nie wymaga zmiany. Trzeba kupić nowe i
    wszystko przerabiać.

    Albo - zaczyna brakować miejsca na dane... Warto przejść na 64 bity.
    Niech będzie, że 64-bitiwy system jest gratis. Teraz aplikację trzeba
    kupić na nowo, zamiast zamówić rekompilację za parę złotych u byle
    "pryszczersa" (jak to mikrosyfowi fanboje piszą o wszystkich, którzy nie
    wyznają, że "nie ma systemu nad Windows, a Microsoft jest jego
    prorokiem"). Tak, wiem, czasem problem nie jest taki prosty. Ale
    nierzadko jest!

    Wreszcie systemy "zamknięte" są zagrożeniem bezpieczeństwa - bo kto wie,
    co tak na prawdę w nich tkwi? O czym donoszą mocodawcom?