  • Date: Mon, 06 Aug 2012 23:35:59 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvh8dl$v9g$1@node1.news.atman.pl>
    <501c29f5$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <501d3ab6$1@news.home.net.pl>
    <501d938e$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    <501d96cd$1@news.home.net.pl>
    <501e5282$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <501e5659$1@news.home.net.pl>
    <501ebf8e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <501f7aec$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <502030c9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 06.08.2012 23:01, Jawi pisze:

    > Tu przejście z jednego systemu na inny to masakra.

    Zauważ, że ja nie poruszałem kwestii przejścia. Ja się pytam, kto
    odpowiada za wtrynienie tego syfu na początku?

    Czy to było świadome za $$$, czy z nieświadomości?

    Powiedzmy że policjanci mieli jakiś system, który pięknie się sprawdzał,
    aplikacje które były wygodne w użytkowaniu i spełniały swoje zadania.
    Niech to nawet będą windowsowe aplikacje.

    Przez 5 lat się sprawdza, działa pięknie, powstaje nowy posterunek... i
    gucio, korporacja przestała sprzedawać, wspierać i pozwalać na
    uruchamiane czegoś, co działa i nie wymaga zmiany. Trzeba kupić nowe i
    wszystko przerabiać.

    Albo - zaczyna brakować miejsca na dane... Warto przejść na 64 bity.
    Niech będzie, że 64-bitiwy system jest gratis. Teraz aplikację trzeba
    kupić na nowo, zamiast zamówić rekompilację za parę złotych u byle
    "pryszczersa" (jak to mikrosyfowi fanboje piszą o wszystkich, którzy nie
    wyznają, że "nie ma systemu nad Windows, a Microsoft jest jego
    prorokiem"). Tak, wiem, czasem problem nie jest taki prosty. Ale
    nierzadko jest!

    Wreszcie systemy "zamknięte" są zagrożeniem bezpieczeństwa - bo kto wie,
    co tak na prawdę w nich tkwi? O czym donoszą mocodawcom?