  • Data: 2012-08-06 23:45:04
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2012 16:30, Robert Tomasik pisze:

    > Nie trywialna, jeśli chodzi o to, o czym piszesz. Systemy zapisu
    > monitoringu - bo zakładam, że nie o oglądanie teledysków chodzi -
    > stosują takie dość udziwniione kodeki, któych nie ma w normalnych
    > paczkach.

    U mnie działa. Na komputerze z systemem instalowanym 3 lata temu (a już
    wtedy była to stara wersja, tylko nie chciało mi się nowej instalować,
    bo ciągle działa i się nie sypie ;->)

    A na nowym lapku policyjnym z nowym Win7, za przeproszeniem, nihuja.

    > Dlatego normalnie najlepiej, by mądrze zapisywał ten, kto
    > zabezpiecza.

    Bez przekodowywania masz gwarancję najlepszej jakości przy sensownej
    wielkości.

    > Większość systemów pozwala na zapisanie do normalnego
    > formatu

    Co to jest "normalny format" dla ciebie? AVI? Ten sam problem - kodeki.

    Jak przekodowyałem nagranie w ramach testera wykorzystywałem lapek
    prezesa, bo miał akurat nową, podstawową instalację Win7 bez żadnych
    dodatków i zakładałem, że to samo będzie na tamtym. Nawet h264 nie
    zadziałał - dopiero ten gówniany Microsoft Video Codec 1 (czy jak się on
    tam zwie). Gorsza jakość i ponad 10x większe pliki.

    > albo w formie takiego programinu exe, że na każdym kompie to
    > pójdzie.

    Robert... Proszę... Ty tak poważnie? Wielkie zabezpieczenia, że
    policjant nie może sobie dodać kodeków ze sprawdzonego źródła, a ty
    chcesz pozwalać na uruchamianie obcych binariów na policyjnych komputerach?

    I powodzenia w uruchamianiu windowsowego EXE na jakiejś makówce ;)

    > Przykładowo wspólnie przygotowujemy jakieś sparwozdanie. Jeden jedna
    > część, drugi drugą. Chtyba najwygodniej powpisywać to jednak w normalnym
    > formacie, by osoba to składajaca nie musiała się zastanawiać czemu
    > akurat tak.

    No i w czym problem? Póki nie zaczniesz bawić się w jakieś aktywne
    bajery i bardzo wyrafinowane formatowane, które notabene pieprzy się
    między różnymi wersjami M$ Office znacznie bardziej, niż między M$
    Office a Open Office - problemu nie ma.