  • Data: 2012-08-07 00:41:16
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2012 00:24, Robert Tomasik pisze:

    > Tak? Czyli znajdziesz łatki do takich systemów sprzed kilkunastu lat?

    Albo znajdę, albo nie będą potrzebne, albo sam zrobię - często są trywialne.

    Jak np. pełen dosłownie szkolnych błędów system magazynowy (który
    naprawiłem ucząc się z podręczników online od podstaw narzędzi, przy
    pomocy których go zbudowano).

    Wiele rzeczy robi się cholernie prosta w
    naprawianiu/poprawianiu/uaktualnianiu, jeśli tylko masz źródła.

    > Ależ można. Z tym, żę jak napsiałem przeważnie jest on jeden i nie każdy
    > ma do niego dostęp w każdym momencie. No i czasem po prostu żaden nie
    > działa, albo trudno znaleźć działający.

    ROTFL

    Piękny patent na organizację :)

    > On jest znany jaknajbardziej.

    "Nieznany" w sensie "niesprawdzonego pochodzenia".

    Jako paranoik - skąd mam wiedzieć, czy ten EXE zawierający niby dowód,
    nie jest jakimś trojanem? ;)

    > I tu sie zdziwisz :-)

    Ale to później, bo trzeba wreszcie dać odpocząć oczom...