  • Data: 2012-08-07 08:55:21
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-07 08:46, RadoslawF pisze:

    > Gdzie ty źródła znajdziesz do softu robionego na zamówienie ?
    > Masz program, kilogramy instrukcji, godziny szkoleń dla
    > pracowników i chęć producenta aby w razie potrzeby zmienić
    > program tak jak sobie tego życzysz za dodatkowe pieniądze.
    >
    > Przy czym zmienić nie oznacza przepisanie tak aby działał
    > pod systemem mającym całkiem inną logikę (czyli linuxem).

    To się da zrobić, ale żeby działał pod dowolną dystrybucją, a nawet
    określoną, ale z aktualizacjami, to już tak super nie jest. Choć to juz
    zależy jak bardzo do systemu odwołuje się dane oprogramowanie. Nie
    zmienia to faktu, że ze względu właśnie na budowę linuksa i zbytnie
    powiązanie bibliotek z wersją jądra jest to kłopotliwe. Pisałem tez o
    rozwiązaniu - własna dystrybucja z własnymi aktualizacjami. No ale to są
    właśnie dodatkowe koszty.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl