  • Data: 2013-12-05 21:58:53
    Temat: Re: kto dziedziczy - zgłupiałem...
    Od: Jacek Klepak <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-04 21:21, witek wrote:

    > chodzi o zachowek.
    > ale to jakbys ty miał braci a nie ojciec. Wiecej do tego prawnika nie
    > chodz, bo za duzo pije.

    A no właśnie. Zachowek, ale to wtedy jakbym ja miał rodzeństwo. A nie mam.

    > nic to nie zmienia bo sprawę spadkową i tak trzeba odbebnic.
    >
    > Masz dwie wersje.
    > bierzesz akt zgonu, rozwodu, swoj urodzenia i idziesz do notariusza i
    > załatwiasz wszystko w jeden dzien, ale drożej.
    >
    > Druga wersja składasz wniosek do sądu spadku , opłata stała nie pamiatem
    > ile i czekasz.
    >
    > wez googlnij "jak napisac wniosek o stwierdzenie nabycia spadku" i
    > bedziesz madrzejszy niz ten prawnik

    Dokłanie, pogooglałem i oczy mi się otworzyły, że zostałem lekko w błąd
    wprowadzony, co więcej prawie dałem się nabrać na koszty (spadek z
    dobrodziejstwem... jako niby najlepsza opcja dla mnie).

    Nic to, gonię do notariusza. Dzięki.

    --
    Jacek Klepak