  • Data: 2004-03-03 08:31:52
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna na www
    Od: "piotr" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem o co mnie pytasz.
    > Na pytanie - czy organy ścigania będą w stanie udowodnić Ci popełnienie
    > czynu zabronionego - odpowiem nie wiem.

    eeech... ja tam sie na prawie nie znam,
    ale ktoś wspomniał tutaj o wkładzie twórczym w taką bazę...
    ktokolwiek nie zbierze takiej bazy z danego miasta, będzie to tak samo
    przedstawione

    firma
    adres
    telefon

    jak ktoś lubi może ew. sobie to w kwiatki przyzdobić, dane będą danymi -
    zawsze te same

    nie widze w tym żadnej twórczości, upraszczając, wszystko teraz rozbija
    się o to
    z jakiś środków ja skorzystałem żeby przedstawić u siebie podobny wynik
    i pozostaje tylko kwestia czy ktos to ma prawo kontrolować, czy ja
    dzwonilem, czy chodzilem i spisywalem,
    czy tez poslugiwalem sie ogólniedostępną książką (ogólniedostępną bo leży
    na każdym biurku w domu)

    no bo przeciez wydawca książki nie ma monopolu na publikowanie takich
    danych?