  • Data: 2004-03-05 08:22:51
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna na www
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piotr" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c26qur$dj4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > p.s. ciekawe czy np. panorama firm nieraz nie podejrzała sobie jakiegoś
    > numerku i nie spisała od pkt :)...nieee... mają papierek na każdy numerek
    > pewno... od ankietera...

    Troche nie podoba mi się Twój tok myślenia.
    Dlaczego idziesz na czołówkę z gigantem?
    Wydaje mi się, że podałem Ci sensowne rozwiązanie. Zamiast narażać
    się na wyrok sądu, który jakoś sobie zinterpretuje przepisy budzące
    wątpliwości,
    dogadaj się z właścicielem w sprawie legalnego udostępnienia danych.
    Przemyśl sobie koncepcję - czym mógłbyś zainteresować i przekonać
    firmę, następnie zaproponuj kilka wariantów rozwiązań. Od użyczenia
    bazy po własny interfejs (może wystarczy layout).

    Mój klient np. dogadał się z prasowym gigantem, dzięki czemu treść
    wybranych komunikatów gospodarczych pojawia się "na jego stronie".
    Zapłacił za to bannerem 80x60mm.

    JL