  • Data: 2004-03-05 01:10:54
    Temat: Re: ksiazka telefoniczna na www
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <X...@1...7.19.101>, poreba wrote:
    > "Producent bazy danych udostępnionej publicznie w jakikolwiek sposób
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > nie może zabronić użytkownikowi korzystającemu zgodnie z prawem
    > z takiej bazy danych, pobierania lub wtórnego wykorzystania
    > w jakimkolwiek celu nieistotnej, co do jakości lub ilości,
    > części jej zawartości"
    >
    > To mamy kolejną bramkę - czy dane dotyczące jednego miasta,
    > i tylko przedsiębiorców są istotną częścią wobec tego,
    > że baza jako całość dla województwa/całej Polski?

    Takich bramek jest zawsze trochę w tym również w PA (fragment utworu np.),
    tak że w sumie nie wiem czy to bramka czy nie. Co do tego tu konkretnie
    (bo raczej trudno chyba o jakies uogolnie) to uważam, że istotny fragment
    to taki który sam w sobie wymagał istotnego nakładu (finansowego np.) lub
    tworzy jakąś złożoną, odrębną całość. Tak, że MZ firmy dla województwa to
    część raczej istotna.

    --
    Marcin