    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Wed, 25 Aug 2010 14:52:32 +0200

    W dniu 2010-08-25 14:34, pmlb pisze:

    > Wiec ja ci teraz podam cennik:
    > Wolisz jezdzic na wozku inwalidzkim czy za to, ze nie bedziesz na nim
    > jezdzic zaplacisz mi 10000 zl?
    > Co wybierasz?
    > To dokladnie takie masz podejscie.
    Nie, to Ty zaprezentowałeś "ciekawe" podejście. Jotte (z którym zwykle
    mam odmienne poglądy) tym razem ma rację. To że ktoś "chce" parkować pod
    oknem wiąże się w szczególnych okolicznościach, jak ta, z dodatkowymi
    opłatami. Twoje podejście obrazuje dokładnie to, co ktoś tu już napisał
    w kwestii wypożyczania samochodu za darmo na godzinę albo rozbijania
    namiotu za darmo bo nie na cały tydzień. Chcesz korzystać ? Płać.
    Miejsce nie stoi puste dlatego że nie ma chętnych, tylko dlatego że inni
    jakoś zrozumieli że jeśli jest płatne to trzeba je wykupić albo na nim
    nie parkować. Takie trudne zrozumieć te elementarne zasady?

    > Pisze wyraznie, ze jest tam wolne miejsce za ktore nikt obecnie nie
    > placi, w czym to ma niby przeszkadzac?
    W tym że korzystanie z niego jest płatne. Ryczałtem za miesiąc, więc nie
    ważne czy stoisz 1 dzień czy 31 dni.
    > W zawisci, ze ty musisz placic a on nie?
    On też musi, tylko nie chce tego zrozumieć.
    > Bo ja innego logicznego wyjasnienia nie widze.
    Problemy z logiką albo mentalność cwaniaczka. Nie chcę Cię oceniać więc
    sobie sam wybierz.
    > Co innego, jak ktos by to miejsce oplacil i wynaja, lub byla np. brama
    > zamykana do garazu na klucz czy kod znany tylko tym co oplacili.
    Miejsce jest zaznaczone jako płatne. Nie zawsze coś co ma wartość musi
    być ogrodzone drutem kolczastym pod napięciem z bramą z zamkiem
    szyfrowym na 12 cyfr.

    > Wowczas rozumiem, ze to bylo by nieladnie. Ale wybijac szyby, rysowac,
    > przecinac opnony... Boze... jak w Czeczeni czy Afganistanie...
    Parafrazując Lindę : Co Ty q.wa wiesz o Czeczeni czy Afganistanie?
    Poza tym autor wątku zapytał "co mu może grozić" więc dostał
    wyczerpującą kompleksową odpowiedź.

    > I filozofia w stylu "nie chcesz placic za lakiernika, bo na chodniku
    > polacy rysuja samochody, to zaplac za parking 140zl.." No rewelacja.
    > Filozofia iscie PO, PiS owska.
    To się nazywa zdrowy rozsądek. Parkując w dowolnym blokowisku obcy
    samochód (choćby z innej części tego samego miasta) każdy trzeźwo
    myślący liczy się z możliwością że mu go dresy uszkodzą. Taki lajf,
    właśnie dlatego warto albo mieć w nosie jakość lakieru albo mieć AC.
    O filozofii jak widać również niewiele wiesz.

    > Co sie z tymi ludzmi w Poslce stalo, zawisc, nienawsisc, buta,
    > chamstwo... Jak zoo.

    Noo..na dodatek pisać po polsku nie potrafią, a włączenie autokorekcji w
    czytniku przerasta ich mentalnie. Sodoma i Gomora panie.

    > Owszem przeszkadza, tym, co zaplacili, bo im skacze, ze on za darmo. To
    > sie nazywa zawisc.
    I tu Cię mam kolego. Skoro miejsca są płatne to się za nie płaci.
    Dlaczego "frajerzy" mają płacić a Ty nie? No tak, bo Ty pewnie "kul,
    trędi i dżezi" jesteś i tacy nie muszą. To się nie nazywa zawiść tylko
    przestrzeganie zasad. Wspólne i za darmo to było w poprzednim ustroju i
    to też nie wszystko i nie wszędzie i nie dla wszystkich. Za bilety w
    autobusie też nie płacisz, żeby innym "skakał" że oni skasowali chociaż
    nikt ich nie zmuszał a Ty nie bo "co to komu przeszkadza"?

    > Grupa nazywa sie pl.soc.prawo zapytal co mu grozi za parkowanie w takim
    > miejscu... mi pierwsze co przyszlo to jakies zapisy w kodeksach,
    > regulaminach... wszak to grupa dotyczaca prawa - a jakie sa odpowiedzi:
    > porysowany lakier, przebite opony, rozwalona szyba, zdechle koty...
    > Moze to jednak jest grupa: pl.debile?
    > Wiec z logika to raczej u ciebie szwankuje kolego. Bo on wyraznie
    > zapytal co mu grozi na grupie dotyczacej PRAWA!
    > Naum sie czytac ze zrozumieniem. Taka moja rada.
    To zostawiam jotte, bo mi ręce opadły jak próbowałem to przeczytać ze
    zrozumieniem. Stanowczo stwierdzam że skala ocen 2-5 i komunistyczna
    matura miały znacznie większą wartość niż ta dzisiejsza demokratyczna.

    --
    MZ