  • Data: 2010-08-25 12:45:09
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i51gpt$p4p$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "piili" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Dzisiaj. Jutro może być już wynajęte. I jutro, ktoś kto wynajął miejsce
    > nie będzie mógł z niego skorzystać bo będzie na nim stał Twój samochód.

    Wowczas jak miewam tam nie zaparkuje.

    > Masz ciekawą filozofię... Chcesz za darmo korzystać z czegoś co nie jest
    > Twoją własnością (nie masz do tego żadnych praw), a usprawiedliwieniem
    > jest, że w danym momencie nikt z tego nie korzysta...

    I komu to ma niby przeszkadzac? Czy on komus cos zabiera? Ktos ma na tym
    ujme?
    Poza zaiscia nie widze, zadnego problemu.
    Jeszcze jak by to miejsce nalezalo fizycznie do osoby i np. korzystala z
    tego sporadycznie i z tego wzgledu musialo by ono byc zawsze dostepne - to
    mozna dsyskutowac, ale jak tam nie ma nikogo -to jaki jest problem? Co z
    czlowiekiem? Czlowiek zostal za dzwiami a w Polsce liczy sie zawisc i kasa?
    Czytam was w tym watku i nie wierze... ze to ta sama Polska znana mi z przed
    lat wielu. Rysowanie lakieru, tylko dlatego, ze ktos zaparkowal na miesjsu
    pustym niewykupionym. To jak scena z domu oblokancow, psow ogrodnika itp.

    > Jak zepsuje Ci się Twój samochód, to pójdziesz do wypożyczalni i weźmiesz
    > bez pytania pierwszy model z brzegu na dwie godziny, tylko dlatego, że w
    > danym momencie nikt go nie wynajął, a wypożyczalnia pobiera opłatę za dobę
    > (na którą Cię nie stać)?

    Ale miejsce parkingowe to nie wypozyczenie samochodu! On nikomu nic nie
    zabiera, napisz mi prosze komu staje sie ujma, ze on zaparkowal w tym
    miejscu?
    Kto i ile stracil?
    To tak samo jak bys porownal skopiowanie muzyki na mkomputerze z kradzeza
    samochodu. Identyczny nonsens podales z ta wypozyczalnia.

    > Na polu namiotowym rozstawisz się też na pierwszym wolnym miejscu za
    > darmo, tylko dlatego, że będziesz chciał spędzić tam dwie noce, a zarządca
    > będzie pobierał opłatę za cały tydzień (a Ty nie chcesz za tyle płacić)?

    A to w Poslce namiotu juz nie mozna rozbic np. w lesie czy na polanie?
    A poza tym na tydzien? Nie mozna za dobe? O rany...
    Naprawde Polska coraz bardziej przypomina dom wariatow. Ale trudno sie
    dziwic, wladza odleciala w chmury, a na dole robi sie co chce.
    Ja juz chyba nie mogl bym mieszkac w Polsce. Za dlugo zyje w normalnym
    swiecie.