  • Data: 2010-08-26 07:57:12
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:
    > Jesli ja zaparkuje na miejscu ktore nikt nie wykupil to komu robie ujme?

    Jeśli przyjdę do Ciebie pomieszkać, bo masz wolną kanapę w pokoju, to
    przecież nic Ci nie ujmę....

    > A o do namiotu, to nie napisalem, ze nie trzeba placic na polach
    > namiotowych na ktorych sa pobierane oplaty, ale zdziwilem sie, ze nie
    > mozna sobie wykupic na jeden dzien tylko na caly tydzien tak samo jak
    > dziwi mnie, ze nie mozna rozbic namiotu w pustym polu.;

    Ale on nie stawia samochodu na pustym polu, tylko na czyimś parkingu.
    Ktoś go utrzymuje, sprząta, płaci za niego podatki i chce za to zapłatę,
    jeśli chcesz z niego skorzystać. Dziwne? To skorzystaj z pokoju w
    hotelu, bo akurat nikt nie zarezerwował go.

    > Nadal nie widze w czym ma to przeszkadzac, czy to wystarczy by komus
    > niszczyc wlasnosc?

    Bo egzekwowanie prawa w Polsce jest trudne, więc ktoś może pójść na skróty?

    > Jesli by przeszkadzalo bylo by napisane - tak? nie?
    > Poza tym raz jeszcze napisze, skoro to miejsce puste, niewykupione, to
    > komu przynosi strate?

    Właścicielowi. Tak samo jak stoi pusty pokój w hotelu, to też za darmo
    nie pozwoli Ci w nim się przespać.

    > Nie on nie chce placic bo 140zl to za drogo dla niego.

    No to jak za drogo, to nie korzysta. Jeśli dla mnie za drogi jest
    Mercedes klasy S, to go nie kupuje, a nie go kradnę, bo stoi w salonie i
    nikt go nie kupuje...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl