  • Data: 2010-08-26 08:07:57
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czabu pisze:

    > Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

    > W tym jego nowym wspaniałym i "normalnym" kraju, prawdopodobnie nikt by
    > się nia patyczkował z takim delikwentem, tylko założył blokadę na koło
    > lub odholował i pobrał za to jeszcze konkretną karę.
    >
    > Oczywiście tego nie przyzna, tylko będzie swoją łamaną polszczyzną
    > udowadniał, że wszyscy w tym wątku mszczą się za "zrobioną ujmę"...

    Dokładnie - na przeciwko miejsca gdzie pracuje jest blok. W bloku są
    zsypy i miejsca, gdzie jest wyraznie oznaczone, że nie wolno parkować,
    żeby mogła podjechać smieciarka... I co - codziennie pod każdą z 3
    klatek pracownicy mają problemy. Więcej - na pasach zieleni też
    zaparkowane samochody, przez co zdażyły się już stłuczki, bo kierowca
    się nie wyrobił, bo było za ciasno, a samochód wystawał za bardzo za pas
    zieleni. W normalnym kraju 50% parkujących samochodów zostałoby
    odholowanych, ale nie w Polsce... Rozmawiałem kiedyś z motorniczym,
    czemu zamiast wezwać holownik, szuka właściciela samochodu, który
    zaparkował tak, że tramwaj nie może przejechać, wyjaśnił, że procedura
    odholowywania trwa ok godziny....
    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl