  • Data: 2010-08-25 18:08:20
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i534t2

    > Jak rozumiem, nie masz nic przeciwko osobom, które jeżdżą komunikacją
    > miejską bez biletu. Przecież nikomu nie dzieje się krzywda, w autobusach
    > i tramwajach jest dużo wolnych miejsc. Autobus nie spali więcej paliwa
    > wioząc tą osobę. Ta osoba być może nawet nie zajmie miejsca staruszce. Po
    > co więc ludzie płacą za bilety? Przecież nic nikomu nie zabierają...

    Ale taki gapowicz dostanie mandat od kanara, a nie wpierdol od reszty
    pasażerów.
    Czujesz różnicę?
    Facet też pytał, jakie są konsekwencje prawne (mandat, grzywna, blokada na
    koło itp.), a nie, co mu grozi ze strony lokalnych troglodytów.
    Żeby nie było - też mnie mierzą "różne takie" parkujące na dziko czy na
    "dosłownietylkominutkę!" w miejscach prywatnych, ale co innego zwrócić
    takiemu uwagę, postawić znak, szlaban, wezwać SM, a co innego wybić mu
    szybę czy przebić opony.

    K.