  • Data: 2010-08-25 21:19:24
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
    news:4c752964$0$22804$65785112@news.neostrada.pl...

    > A tak z ciekawości zapytam. Gdzie, pomijając Polskę ofc, można parkować na
    > miejscu zastrzeżonym czy też obwarowanym jak tutaj - opłatą parkingową
    > miesięczną i nie liczyć się konsekwencjami tłumacząc się, że nikt tu nie
    > zaparkował?

    W tym jego nowym wspaniałym i "normalnym" kraju, prawdopodobnie nikt by się
    nia patyczkował z takim delikwentem, tylko założył blokadę na koło lub
    odholował i pobrał za to jeszcze konkretną karę.

    Oczywiście tego nie przyzna, tylko będzie swoją łamaną polszczyzną
    udowadniał, że wszyscy w tym wątku mszczą się za "zrobioną ujmę"...

    Pozdrawiam
    Czabu

    P.S. kiedyś słyszałem, że Polak na emigracji po roku nie pamięta już swojego
    języka, a nowego jeszcze nie zna... Jak czytam plmb to zaczynam w to
    wierzyć...