  • Data: 2007-08-10 12:38:19
    Temat: Re: język licencji
    Od: "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sie, 12:34, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> napisał
    > w wiadomościnews:1186728621.348642.58840@j4g2000prf.go
    oglegroups.com...

    > A pomaga mu w tym właściciel programu, który również
    > wprowadza w błąd nabywców, najpierw twierdząc, ze to prawomocny zakup, a
    > potem wycofujac sie z tego.

    Co masz na myśli ?
    Właściel "sprzedaje" z Niemiec kody, a program ściągam z polskiej
    strony, najpierw wersję angielską, poźniej spolszczenie. Chociaż w
    mailu Autor zasugerował, że pobrac wersję Beta powinienem z jego
    strony, a następnie powinienem przeczytać informację o tej wersji na
    jego stronie. Ja oczywiscie sciagnalem to z polskiej strony, bo po
    pierwsze jest to tez na niej dostepne, a po 2 jest ona w jezyku
    polskim.

    > Skoro kupowałeś w Polsce, to nie.

    No wlasnie, sam nie wiem gdzie kupowałem, pieniadze do posrednika w
    Polsce, on przekazuje Wlascicielowi w Niemczech, a ja dostaje kody
    bespośrednio od właściela z Niemiec

    pozdrawiam
    greg005[malpka]interia[kropka]pl