  • Data: 2007-08-10 14:01:14
    Temat: Re: język licencji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:1186749499.493560.177680@g12g2000prg.googlegrou
    ps.com...

    >Co masz na myśli ?
    >Właściel "sprzedaje" z Niemiec kody, a program ściągam z polskiej
    >strony, najpierw wersję angielską, poźniej spolszczenie. Chociaż w
    >mailu Autor zasugerował, że pobrac wersję Beta powinienem z jego
    >strony, a następnie powinienem przeczytać informację o tej wersji na
    >jego stronie. Ja oczywiscie sciagnalem to z polskiej strony, bo po
    >pierwsze jest to tez na niej dostepne, a po 2 jest ona w jezyku
    >polskim.

    Przy takim ukąłdzie (wcześniej o zastrzeżeniu przez właściciela, że masz
    korzystać z jego serwera nie pisałeś) błąd popełnia właściciel polskiego
    portalu, bowiem wprowadza w błąd nabywców. jeśli jeszcze płacisz mu choć
    grosz więcej, niż on przekazuje Niemcowi, to dopuszcza się przestępstwa
    oszustwa.

    >No wlasnie, sam nie wiem gdzie kupowałem, pieniadze do posrednika w
    >Polsce, on przekazuje Wlascicielowi w Niemczech, a ja dostaje kody
    >bespośrednio od właściela z Niemiec

    A od kogo dostałeś mail z kodami? Od Polaka czy bezpośrednio Niemca?