  • Data: 2007-08-12 10:21:38
    Temat: Re: język licencji
    Od: "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    news:f9lof2$cc4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> napisał
    > w wiadomości news:1186875922.030593.63370@w3g2000hsg.googlegroups
    .com...
    > wiadomości

    > W Niemczech odpowiednio 27/17 EURO [czyli wg stawki z dziś (3,77 zł/EURO)
    > odpowiednio 101,79 / 64,09 zł]. W to, że autor strony dopłaca do interesu
    > nie bardzo chce mi się wierzyć, co wzbudza we mnie podejrzenie
    > nieuczciwości - choć to TYLKO podejrzenie. Na Twoim miejscu zaczął bym od
    > ustalenia, czy autor programu wie coś o promocji na Polskiej stronie,
> [...]

    Tak, wie o tym. Te 70 czy 50 to stawki ustalone przez niego.
    Poza tym, pliki spolszczające grę (zrobione miedzy innymi przez
    autora
    polskiej strony) są również dostępne na stronie Autora w Niemczech.
    Wracam do pytania, jaki jezyk mnie obowiazuje w takim przypadku. Gdy
    jest
    mozliwoś ściągnięcia tych samych plików i ze strony niemieckiej i
    polskiej.
    Ja je pobralem z polskiej i oplate rejestracyjną zplacilem na konto w
    Polsce.