  • Data: 2007-08-12 01:39:52
    Temat: Re: język licencji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg005(malpka)interia(kropka)pl" <g...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:1186875922.030593.63370@w3g2000hsg.googlegroups
    .com...
    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    news:f9i61v$j2a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Rozumiem, ze skorzystałeś tego: "Dla użytkowników z Polski dostępna jest
    szczególna forma rejestracji programu. Zainteresowane osoby przesyłają
    opłatę licencyjną na "zaprzyjaźnione" konto w polskim banku. Po nadejściu
    pieniędzy niezwłocznie przekazuję dane do Autora programu BAHN, który
    wysyła kod oraz hasło rejestracyjne już bezpośrednio nowemu użytkownikowi.
    Autor programu okresowo odbiera zaś zgromadzone opłaty podczas wizyt w
    Polsce. Pozwala to zniwelować znaczące koszty manipulacyjne pobierane przez
    banki przy transakcjach międzynarodowych." A z czego wynika, że masz prawo
    do darmowych wersji BETA? Bo na moje wyczucie, to opłata rejestracyjna 70
    zł dotyczy nowych użytkowników, zaś 50 zł posiadających starszą wersję.

    W Niemczech odpowiednio 27/17 EURO [czyli wg stawki z dziś (3,77 zł/EURO)
    odpowiednio 101,79 / 64,09 zł]. W to, że autor strony dopłaca do interesu
    nie bardzo chce mi się wierzyć, co wzbudza we mnie podejrzenie
    nieuczciwości - choć to TYLKO podejrzenie. Na Twoim miejscu zaczął bym od
    ustalenia, czy autor programu wie coś o promocji na Polskiej stronie,
    bowiem obawiam się, że może nie wiedzieć.