eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - rozbieznosc › Re: gwarancja - rozbieznosc
  • Data: 2011-01-27 21:04:22
    Temat: Re: gwarancja - rozbieznosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-27 22:00, kamtzu pisze:
    > 1) Kupiłem wkrętarkę w Lidlu. Zapakowana w zamkniętą walizkę, na to
    > kartonowe, zaklejone opakowanie.
    > 2) Na stronie internetowej Lidla oraz na kartonowym opakowaniu jest
    > napisane "3 lata gwarancji".
    > 3) W domu rozpakowałem, czytam instrukcję obsługi a tam "urządzenie
    > objęte jest dwuletnią gwarancją [...] W przypadku roszczeń gwarancyjnych
    > kontaktować się telefonicznie z serwisem". W zestawie nie ma żadnej
    > innej karty gwarancyjnej.
    >
    > Co w takiej sytuacji zrobić żeby zapewnić sobie trzyletnią gwarancję?
    > Gwarancję niby zapewnia producent ale w końcu umowa (zapewnienia
    > sprzedawcy) mowiła o 3 latach. Nie miałem możliwości przeczytania
    > instrukcji przed kupnem bez rozpakowywania sprzętu (zresztą kto by to
    > robił?). Informacje na stronie internetowej szybko znikną. Trzymać
    > kartonowe opakowanie specjalnie jako dowód?

    IMHO możesz tylko oddać z tytułu niezgodności z umową.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1