  • Data: 2011-01-31 11:43:53
    Temat: Re: gwarancja - rozbieznosc
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jak każdej innej gwarancji :)
    >
    > Jak ci 25lat obiecuje firma kwang chu to moizesz sobie taką gwarancję
    > schować w buty, jeśli jednak taką deklarację daje ktoś kto jest na rynku
    > od 100 lat to jeśli tylko nie zbankrutuje to prawdopowodnie będzie tę
    > gwarancję honorował.

    Dokładnie tak samo myślę, jak kupuję sprzęt znanej firmy i długo
    działającej sieci sprzedaży to nie spodziewam się problemów dopóki firma
    nie straci swojej renowy albo nie zbankrutuje.

    Przy okazji, przy prawdą jest że warunki gwarancji mogą być umieszczone
    tylko na stronie firmy w necie?, więc w zasadzie ja mam tylko w tej
    chwili dane gwaranta, okres gwarancji i odnośnik do www.