eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - rozbieznosc › gwarancja - rozbieznosc
  • Data: 2011-01-27 21:00:27
    Temat: gwarancja - rozbieznosc
    Od: "kamtzu" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1) Kupiłem wkrętarkę w Lidlu. Zapakowana w zamkniętą walizkę, na to
    kartonowe, zaklejone opakowanie.
    2) Na stronie internetowej Lidla oraz na kartonowym opakowaniu jest napisane
    "3 lata gwarancji".
    3) W domu rozpakowałem, czytam instrukcję obsługi a tam "urządzenie objęte
    jest dwuletnią gwarancją [...] W przypadku roszczeń gwarancyjnych
    kontaktować się telefonicznie z serwisem". W zestawie nie ma żadnej innej
    karty gwarancyjnej.

    Co w takiej sytuacji zrobić żeby zapewnić sobie trzyletnią gwarancję?
    Gwarancję niby zapewnia producent ale w końcu umowa (zapewnienia sprzedawcy)
    mowiła o 3 latach. Nie miałem możliwości przeczytania instrukcji przed
    kupnem bez rozpakowywania sprzętu (zresztą kto by to robił?). Informacje na
    stronie internetowej szybko znikną. Trzymać kartonowe opakowanie specjalnie
    jako dowód?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1