eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - rozbieznosc › Re: gwarancja - rozbieznosc
  • Data: 2011-01-28 07:52:53
    Temat: Re: gwarancja - rozbieznosc
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2011-01-27 22:00, kamtzu pisze:
    >> 1) Kupiłem wkrętarkę w Lidlu. Zapakowana w zamkniętą walizkę, na to
    >> kartonowe, zaklejone opakowanie.
    >> 2) Na stronie internetowej Lidla oraz na kartonowym opakowaniu jest
    >> napisane "3 lata gwarancji".
    >> 3) W domu rozpakowałem, czytam instrukcję obsługi a tam "urządzenie
    >> objęte jest dwuletnią gwarancją [...] W przypadku roszczeń gwarancyjnych
    >> kontaktować się telefonicznie z serwisem". W zestawie nie ma żadnej
    >> innej karty gwarancyjnej.
    >>
    >> Co w takiej sytuacji zrobić żeby zapewnić sobie trzyletnią gwarancję?
    >> Gwarancję niby zapewnia producent ale w końcu umowa (zapewnienia
    >> sprzedawcy) mowiła o 3 latach. Nie miałem możliwości przeczytania
    >> instrukcji przed kupnem bez rozpakowywania sprzętu (zresztą kto by to
    >> robił?). Informacje na stronie internetowej szybko znikną. Trzymać
    >> kartonowe opakowanie specjalnie jako dowód?
    >
    > IMHO możesz tylko oddać z tytułu niezgodności z umową.
    >

    a napis na opakowaniu nie jest prawnie obowiązujący?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1