  • Data: 2011-02-01 23:28:20
    Temat: Re: gwarancja - rozbieznosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Feb 2011, cyklista wrote:

    > Więc co z wieloma już znanymi firmami, gdzie gwarancja to jest jedna strona
    > z trzema zdaniami, i napisem: "szczegóły gwarancji na stronie www.".
    > Czy te szczegóły na stronie mnie obowiązują

    To działa w drugą stronę :)
    Czy one obowiązują *gwaranta* w sposób określony w przepisach
    o gwarancji.
    Jako że udzielenie gwarancji jest nieobowiązkowe i do tego nie
    wymaga szczególnych działań ze strony klienta, nie widzę jak
    miałyby one "obowiązywać" nabywcę :D (on nie ma obowiązków,
    ma wyłącznie prawa z gwarancji)

    Ale przyznaję, pytanie dla mnie trudne.
    Na mój gust:
    - podejrzewałbym działanie oparte o art.74.2 KC
    - ta kartka z trzema zdaniami wskazuje, że gwarant obecnością
    "dokumentu" jednak się przejmuje

    pzdr, Gotfryd