  • Data: 2024-07-19 22:19:35
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2024 o 21:01, J.F pisze:

    > Nie wiem. Niech Robert wyjasni.

    Ale co mam wyjaśnić? Pytałeś, po co policjanci biorą telefon do ręki, to
    Ci odpisałem, ze najczęściej, by IMEI odczytać. Czego tu nie rozumiesz?
    Co wymaga wyjaśnienia?

    > Skoro już cos takiego podejrzewają, widać są uzasadnione :-

    Zaczynasz normalnie pisać.

    > Obyś miał racje :-)

    Tylko pomimo tego, że to dość oczywiste, to jakiś odsetek populacji
    zamiast podać ten IMEI i iść dalej, to to będzie sprawę prostą komplikował.

    > Mogą. Rewizję można przeprowadzic na podstawie legitymacji.
    > Robert nam może powie, co wczesniej trzeba zrobić.

    Jak będzie miał ochotę :-) Rewizja, to jest pociągu przed wyprawieniem
    go na szlak - przykładowo. A przed przeszukaniem, to wypada przykładowo
    "Dzień dobry" powiedzieć, o ile jest czas.

    > Tylko ... w ciągu 7 dni trzeba potem dostarczyc potwierdzenie od
    > prokuratora, i ciekaw bardzo jestem, co sie zdarzy, jak prokurator nie
    > zechce podpisać :-)

    Niekoniecznie. Tylko, o ile osoba obecna przy przeszukaniu tego zażąda.
    Większośc nie chce.

    > Patologia, ale być może jest :-(

    Żadna patologia. Konsekwencja kilku oczywistych założeń. Przede
    wszystkim takiego, ze jest jakiś powód do sprawdzenia konkretnego telefonu.

    > No gdzie - jakby wtedy miał rozpoznac podejrzane osoby? :-P

    Kviat nie ogarnia więcej, niż jednego zdania, toteż z mojej wypowiedzi
    zapamiętał, że zatrzymali biegacza, bo miał garnitur. Reszty kontekstu
    nie ogarnął. Za pięć lat będzie pisał, ze postuluję legitymowanie
    wszystkich biegających w garniturach.
    --
    (~) Robert Tomasik