  • Data: 2024-07-20 09:24:12
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.07.2024 o 01:26, Kviat pisze:
    > Wyjaśnij, jak wpisują "tajny" kod na zablokowanym telefonie.

    Ale to ne mój pomysł. nie chce mi się szukać, kto to wymyślił. Fakt, ze
    głupi, ale nie mam obowiązku prostowania każdego debilizmu, który ktoś w
    Internecie pizze.

    > Ja wiem, że są telefony z nadrukowanym IMEI na obudowie, ale ty pisałeś,
    > że wpisują "tajny" kod. Jak?

    Ale nie pisałem o zablokowanym telefonie. Wiesz, są różne normalności.
    Dla mnie przykładowo jest normalnym, że jeśli ktoś podaje policjantowi
    telefon w celu wpisania kodu, to albo nie ma blokady, albo odblokowany.
    I doskonale się bawię Twoją głupotą w postaci siłowego przykładania
    palców, czy twarzy.
    --
    (~) Robert Tomasik