  • Data: 2024-07-19 23:34:43
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem, jak się robi, ale nie widzę powodu wyjaśniać tego pyskatym
    > rozmówcom, którym nawet się nie chce zajrzeć do wskazanej ustawy.

    https://gazeta.policja.pl/997/archiwum-1/2017/numer-
    142-012017/137717,Telefon-komorkowy.html

    "KONKLUZJA

    Telefon komórkowy, jako rzecz, może podlegać oględzinom. Niemniej, z
    uwagi na to, że jest on urządzeniem zawierającym dane informatyczne,
    dostęp do tych danych, z uwagi między innymi na to, że następuje bardzo
    poważna ingerencja w autonomię informacyjną osoby wyrażoną w art. 51
    ust. 2 Konstytucji RP, jest możliwy tylko w drodze przeszukania, a nie
    oględzin. Celem takiego przeszukania powinno być znalezienie określonych
    danych informatycznych, ale danych tego rodzaju, że mogą stanowić dowód
    w sprawie lub podlegać zajęciu w postępowaniu karnym.

    insp. w st. spocz. ROMAN WOJTUSZEK
    główny specjalista WDŚ BK KGP"

    Żeby otrzymać dostęp do telefonu masz mieć uzasadnione podejrzenie
    popełnienia przestępstwa, a nie wewnętrzne przeczucie, że biegnący facet
    w garniturze jest podejrzany.
    Nawet człowiek z obniżonym progiem inteligencji już by to zrozumiał po
    tych kilku postach.

    > I doskonale się bawię Waszymi pomysłami (dodajmy niedorzecznymi), z
    > którymi następnie ofiarnie walczycie jako błędnymi.

    Ja rozumiem, że się doskonale bawisz.
    Dlatego właśnie nie potrafisz zrozumieć, dlaczego w oczach społeczeństwa
    macie taką opinię jaką macie.
    Przez takich jak ty, którzy doskonale się bawią własną głupotą.

    > Po prostu ciekawi
    > mnie, do jakiego poziomu absurdu dojdziecie sami się nakręcając swoja
    > głupotą.

    Jesteś w tym mistrzem. Nawet nie będę próbował.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr