  • Data: 2024-07-20 00:49:19
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2024 o 21:01, J.F pisze:

    > Nie wiem. Niech Robert wyjasni.

    > Skoro już cos takiego podejrzewają, widać są uzasadnione :-

    > Obyś miał racje :-)

    Nie ma żadnego powodu żeby jakiś kulson pod pretekstem sprawdzenia nr
    IMEI żądał ode mnie dostępu do telefonu, albo odblokowania telefonu,
    albo tym bardziej nakłaniał mnie, żebym wpisywał jakieś "tajne" kody, a
    już absurdem jest, że jakiś randomowy kulson-krawężnik sam sobie jakieś
    kody wpisuje do mojego telefonu. Tylko dlatego, że gdzieś biegłem w
    garniturze.
    Mogę nie znać się na telefonach, nie mieć pojęcia co ten, czy inny kod
    robi, nawet gdy będę patrzył mu przez ramię, co on tam sobie wpisuje.
    Może wysyła gdzieś tam moje loginy i hasła do banku, czy do serwera
    firmowego, albo właśnie zasysa z jakiegoś dziwnego serwera jakieś dziwne
    fotki do mojego telefonu.
    To po pierwsze.

    Po drugie. Można powiedzieć, że przecież to policja i nie ma się czego
    obawiać. Tyle, że na szacunek i zaufanie to trzeba sobie zasłużyć.
    A jak na razie, jedyne co potrafią, to grozić konsekwencjami i straszyć
    przeczołganiem po instytucjach. O pałowaniu kobiet na rozkaz, czy
    ochranianiu (zamiast rozgonić) przemarszów faszystów z litości nie wspomnę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr