  • Data: 2008-08-08 05:17:22
    Temat: Re: fotografie wojny == bezczeszczenie zwlok
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gargamel" <s...@d...lina> pisze:

    > za mną by się nie schował, bo ja ich sługusem nie jestem

    > no faktycznie, jak te taliby mordują cywili bez powodu to jest ok,
    > fajna sprawa, nawet w internecie można pooglądać jak się łeb ucina,
    > ale jak giną cywile w wojnie z talibami, i to jeszcze ci którzy z nimi
    > współpracują to już jest be:O(

    <ironia> No bot WP nie może być lepsze od Talibów! :-) </ironia>

    To "Talibowie" *już* nie muszą być tymi "gorszymi"?

    WP (i US Army) mają mieć prawo do równania w dół do tego za co niby chcą
    karać Talibów i przed czym niby bronią "biednych Afgańczyków"?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Zjedzenie ryby też wymaga zręczności.