  • Data: 2008-08-08 08:33:35
    Temat: Re: fotografie wojny == bezczeszczenie zwlok
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@r...org> napisal:
    > To jest zawołanie do reagowania terrorem na terror, czyli metody, którą
    > stosował Izrael w l. 70-80-tych (komando przeczesujące świat w
    > poszukiwaniu Czarnego Września -- polecam doskonały film "Monachium").

    Obawiam sie, ze bedzie to nie do unikniecia. Wlasne zobowiazanie do
    stosowania, w miare mozliwosci, prawa, nie moze byc bezwarunkowe,
    bo w walce z takim przeciwnikiem prowadzi do samobojstwa.
    Czyli tak czy inaczej zginiesz: albo przeciwnik cie pokona, albo
    staniesz sie do niego podobny :(

    > I znów mam mieszane uczucia. Z jednej strony trudno to pochwalać, a z
    > drugiej trudno nie zauważyć, że dziś akurat nie pochwalam bycząc się we
    > własnym fotelu, pijąc drugą już kawę

    No i to jest ten aspekt dyskusyjny :) pozwalajacy na gdybanie.
    Inaczej sie odbiera swiat, gdy terrorysci wysadza ci w powietrze
    pol rodziny na irackim targowisku, albo Amerykanie druga polowe
    przez pomylke wystrzelaja.

    > i myślami będąc już w lesie, z psem...

    To pochwal sie pozniej na prfc swiezymi okazami :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek