  • Data: 2004-11-25 17:37:37
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: "br4k" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co4lnk$j2n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zastanawiam sie co bylo na tej kasecie skoro obawiasz sie konsekwencji,
    > podejrzewam ze nie byl to film z miłej wycieczki z krajobrazami ....

    Na filmie nie bylo nic za bardzo straszego.... po kolei i w skrocie:
    - rano. swietlica szkolna. wiekszosc klasy przepisuje zadanie,
    jest tu kilka przeklenstw, w tym na jednego z nauczycieli. <- i tego
    sie wlasnie boje, tzn. ja tego nie mowilem, ale nie chce zaszkodzic
    koledze.
    - pierwsza lekcja. kilka osob je sniadanie. nauczyciel siedzi, daje nam
    na projektorze zadanie do przepisania, a on cos robi na kompie, potem czyta
    oceny.
    - przerwa. troche wyglupow - nic zlego, krecenie szkolnej toalety (ale nie w
    negatywnym swietle), prezentacja "stroju szkolnego" - oczywiscie przez
    ucznia
    ubranego niewlasciwie :)
    - lekcja druga. nauczyciel czyta oceny ze spr.

    i to wszystko. boje sie tylko, czy osoby uzywajace wulgaryzmow nie poniasa
    przeze mnie za to konsekwencji

    br4k