    From: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Date: Wed, 10 Aug 2011 00:55:41 +0200

    > Pic w tym, że aby tej osoby się pozbyć właściciel musi użyczenie
    > wypowiedzieć.

    Wypowiedziałem, brat miał się wyprowadzić po jakimś tam terminie.

    > A to oznacza, że od dnia wypowiedzenia należy mu się wynagrodzenie.

    Nie, to oznacza, ze po upływie terminu wskazanego w wypowiedzeniu ma opuścić
    lokal.

    > Twoje zastrzeżenie o "odszkodowaniu" jest skądinąd słuszne,
    > tylko teraz pytanie odszkodowanie za co - za bezumowne przedłużenie
    > UŻYCZENIA?

    Za bezumowne korzystanie z lokalu bez tytułu.

    > ...no to właśnie jaka kwota przysługuje z tytułu odszkodowania za
    > użyczenie - tu jest pewien problem :]

    za korzystanie z lokalu, nie za użyczenie. Użyczenie to było wczesniej
    dorozumiane, które zostało wypowiedziane.
    Wniosłem do sądu o odszkodowanie w wysokści takiej jakbym taki lokal
    wynajmował komuś na normalnych warunkach po
    średniej cenie podobnego lokalu w okolicy plus odsetki ust. od powstania
    zadłużenia do dnia zapłaty. Lada dzień spodziewam się NZ.

    --
    pozdrawiam, wromek