  • Data: 2011-08-15 03:09:03
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W żadnym razie tak nie sugerowałem.
    > Problemem jest fakt, że skoro mimo *wygaśnięcia* umowy dalej utrzymuje
    > się "stan który był przy umowie", ma miejsce nawiązanie *nowej*
    > umowy.

    Nieprawda, -fakt, że mimo wygasnięcia "starej" umowy gość dalej siedzi żadną
    miarą nie oznacza, że nawiązano (a nawet, że tak się domniemywa) nową
    umowę!!
    Stąd m.in pojęcie bezumownego przebywania w lokalu, stąd pojecie kodeksowe
    "opłaty za bezumowne korzystanie z lokalu"!
    Obowiązek udowodnienia, ze umowę nową zawarto oczywiście spoczywa na
    lokatorze, bo to on ma w tym interes prawny.
    Właściciel "starą" umowę (także domyślną) wszak rozwiązał, żądając
    wyprowadzki.