  • Data: 2011-08-11 02:53:26
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Mon, 8 Aug 2011, vari107 wrote:
    >
    > [...ktoś...]

    > No to jak ta osoba się włamała, trzeba było się awanturować.
    >
    > Nie awanturuj się :), bo zdaję sobie sprawę że wygodnie tak pisać
    > jak samemu nie ma się problemu (FYI: owszem, zdarzyło mi się dokonywać
    > wymeldowania w trybie administracyjnym, ale to jakby operacja odwrotna,
    > dużo prostsza).
    > Niemniej tak to wygląda z p. widzenia prawa: Twoja zupełna obojętność
    > na fakt że ta osoba sobie mieszka i mieszka stanowi *domniemanie*,
> [...]

    Oczywiście powinien to zrobic, pisemnie i albo przy swiadkach, albo z
    potwierdzeniem odbioru!

    > Problem w tym, że całkiem nierzadko do umów cywilnoprawnych stosuje
    > się zasadę "skoro strony tolerowały istniejący stan mimo wygaśnięcia
    > umowy, przyjmuje się iż umowa uległa przedłużeniu". Bezterminowo.

    Zagalopowałes się!! To, że "gość" siedział w mieszkaniu długi czas i wtedy
    go nie wyrzucano nie oznacza, że właściciel mu umowy wypowiedzić nie może .
    Umową dożywocia, aby była ważna musi być zawarta przed notariuszem;-)