  • Data: 2011-08-11 02:49:34
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j1op0k$s73$34@inews.gazeta.pl...

    > no to uwazaj na te fachowe porady, bo cie moga drogo kosztowac.

    Napisz konkretnie, która z moich porad (nie upieram się, że sa one
    idealne;-) może pytającego "drogo kosztować"?
    Przy pokazji uzupełniam je o uwagę, która mnie wydawała się oczywista, ale
    może taką nie jest dla wszystkich, - wszystkie wspominane czynności, tj
    wezwanie do opuszczenia mieszkania, wyznaczenie terminu, wyznaczenie opłaty
    za bezumowne korzystanie z lokalu itd należy robić pisemnie z potwierdzeniem
    odbioru!