  • Data: 2009-05-06 16:36:02
    Temat: Re: dziwne rozwiązanie umowy...
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .B:artek. w <news:gts1dk$hsn$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik wyskrobał(a):

    > Od daty doręcznia.

    A nie od dnia w którym była możliwość zapoznania sie z treścią pisma?

    Czyli np.:
    20 marca było awizo "I" i pismo nie zostało odebrane pomimo, że są
    przesłani na to, że 24 marca został wysłany list, z tej samej poczty,
    z której wróciła zwrotka
    27 marca było awizo "II", ale pismo zostało odebrane 2 kwietnia i
    znowu są przesłanki świadczące o możliwości odebrania pisma (inny list
    z datą nadania)...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]