    From: Paweł Ubysz <p...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Date: Thu, 11 Jun 2009 19:02:48 +0200

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h0rb3t$am5$1@news.onet.pl...
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Tylko po co to robić? Ja nie oczekiwałem informacji, że jest to dozwolone
    > prawnie, tylko informacji, że nic z tego mieć nie będę. Jest to jawne
    > niedoinformowanie, zakrawające o oszustwo, ponieważ ja swoją sytuację
    > opisałem dokładnie i wyjaśniłem, dlaczego zależy mi na tym drugim
    > ubezpieczeniu.

    jestes pewien , że powiedział Ci ze dostaniesz odszkodowanie przekraczające
    wartość poniesionej szkody ?

    > Oj przepraszam. Zapomniałem zupełnie, że Ty również byłeś z nami przy tej
    > rozmowie :>
    > A poważnie - oczywiście, że powiedział. Co więcej - dał mi do zrozumienia,
    > że moja decyzja jest bardzo trafna, bo będę mieć z głowy bank (on dostanie
    > całą kasę z PZU), a jednocześnie otrzymam swoją całą kasę na pokrycie
    > zaistniałej szkody.

    Jeżeli dom wart jest X a kredyt zaciągnięty jest na X/2 i na tyle opiewa
    ubezpieczenie dla banku , to jeżeli ubezpieczysz sie na pozostałe X/2 i
    gdy szkoda wyniesie X to X/2 dostaje bank a resztę Ty.Wtedy nie jestes
    stratny. Jeżeli natomiast ubezpieczysz sie na 2X to i tak dostaniesz
    najwyżej X. Gdyby było inaczej to wszystkie domy by sie paliły. I to po
    kilka razy.