  • Data: 2006-03-04 20:02:24
    Temat: Re: dom, dlugi i art 527 kodeksu cywilnego
    Od: r <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):

    > dostales jakis wyrok z sadu uznajacy darowizne za bezskuteczna wzgledem
    > jakiegos wierzyciela ???
    >
    > kiedy była darownizna ??

    3 lata temu, jakis tam wyrok o tym ze mamy placic wierzycielowi zapadl
    oko 2tyg przed darowizna, dziwnie sie to zbieglo w czasie bo wtedy ta
    darowizna byla robiona nie w celu ukrycia majatku. Pechowo wyszlo bo
    mialo byc to zalatwione wczesniej ale nie bylo kasy pozatym nie
    spieszylo sie nam zbytnio.

    > jezeli ma wyrok sadowy to wierzyciel moze skierowac egzekucje do przedmiotu
    > darowizny

    Nie ma wyroku przyszedl papier od adwokata wierzyciela ze mam placic bo
    bedzie sprawa w sadzie

    > dogadac sie z wierzycielami

    heh ;)