  • Data: 2006-03-05 18:20:43
    Temat: Re: dom, dlugi i art 527 kodeksu cywilnego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    r wrote:

    > Pracuje i mam ten dom ;) wiec moze gdzies sie uda zalatwic pozyczke :),
    > moze jakies porady ktory bank jest szybki ;)?

    Szybki nie zawsze znaczy dobry. Co Ci po szybkim kredycie, jak potem
    będziesz spłacał odsetki po 20% rocznie.

    W każdym razie trzymaj się z daleka od PeKaO SA (czyli żubra) - straszne
    patałachy. Najpierw naciągają na kredyt odnawialny, a potem - po 5
    latach bezproblemowej 'współpracy' - go nagle wypowiadają, bo im się
    'wewnętrzny regulamin zmienił' i wg. tego nowego nie wychodzi zdolność
    kredytowa (mimo 5 lat przeczączej tej tezie praktyki).