  • Data: 2005-09-12 08:35:02
    Temat: Re: dlugi w spadku.
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gaspard napisał(a):
    > Tylko ze gdybym sam przyją to bym mosial robic spis inwentarza (nie jest za
    > darmo) no splacać do wysokosci majatku (mogliby mi wejsc nawet na pensje i
    > pociagnąc wiecej) nic nie moglbym zrobic tylko skarzyc sie na dzalanie
    > komornika. A tak dzieci sa nie wyplacalne. 15 lat bank nie bedzie czekac
    > (niezle odsetki by byly :) Tylko ciekaw jestem czy to prawda ze po trzech
    > latch taki niesplacony kredyt podlega umozeniu. ?

    Cały czas jestem przekonany, że jeśli opłat za spis nie pokryje majątek
    spadkowy, to jego wynagrodzenie płaci ten, który założy sprawę spadkową
    - czyli zazwyczaj w takich przypadkach bank.
    Ale doświadczalnie nie sprawdziłem - ani razu w znanych mi sytuacjach
    bank po przyjęciu przez spadkobiercę spadku z dobrodziejstwem
    inwentarza nie podjął żadnych działań.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin