  • Data: 2005-09-11 12:24:18
    Temat: Re: dlugi w spadku.
    Od: "gaspard" <g...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dg0tep$jhk$1@news.onet.pl...

    > Odrzucić spadek można tylko w pewnym okresie. Jeśli jest już za
    > późno, to oznacza, że dzieci przyjęły go z dobrodziejstwem inwentarza.
    > Należy zrobić spis inwentarza spadku (ZTCP komornik bierze 10%
    > najniższego wynagrodzenia za każdą rozpoczętą godzinę pracy). Niech
    > przyjdzie, spisze te meble, co są i sprawa będzie załatwiona.

    Za pózno nie jest, tylko zeby dzieci mogly odrzucic potrzebna jest zgoda
    sadu rodzinnego, a ten moze sie nie zgodzic, bo niema jak sprawdzic czy to
    rzeczywiscie same dlugi (on dziala w interesie dziecka).

    Robienie spisu to tez dla mnie klopot, bo ten "majatek" jest 400 km odemnie
    nawet niemam kluczy bo brat ktory tam jest zameldowany wyjechal za granice a
    czynsz oplaca bank z jego konta.

    Mialem nadzieje ze dlug sie przedawni po X latach.