  • Data: 2005-09-12 18:01:27
    Temat: Re: dlugi w spadku.
    Od: "gaspard" <g...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dg4fe7$7af$1@news.onet.pl...

    > Niestety nie wiem. Zgodnie z art. 644 kpc to na sądzie ciąży
    > obowiązek wydania postanowienia o sporządzenia spisu. Czy sprawa
    > spadkowa już się zakończyła? Jeśli nie, to może sąd jeszcze wyda takie
    > postanowienie? Jeśli tak, to jak brzmi stwierdzenie o nabyciu spadku z
    > dobrodziejstwem inwentarza, skoro nie robiono spisu?

    Szczerze mowiac to sprawa sie jeszcze nie skonczyla. Tzn: ja odrzuciłem
    spadek, jeden z moich braci przyslal notarialne oswiadczenie o odrzuceniu, a
    trzeci jeszcze sie nie wypowiedzial (przebywa za granica i oficjalinie
    odrzuci na kolejnym posiedzniu). Poniewaz tylko ja mam dzieci wiec zakladam
    z góry ze to one automatycznie dostają wszystko z dobrodziejstwem
    inwentarza. Żadnej decyzji niemam jeszcze.