  • Data: 2005-10-23 08:26:55
    Temat: Re: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):
    > i odrazu na przód. Falszywy alarm to wykroczenie z art 66 kodeksu wykroczen.
    > Tak sie wlasnie zastanawiam (bo w ostatnim przypadku nie bylo zagrozenia
    > zycia),
    > czy wyznaczenie nagrody w postaci 100 tys zl za informacje o czlowieku ktory
    > poplenil wykroczenie
    > nie podpada pod "niegospodarnosc" ?
    > (nazwisk nie wymieniam z wiadomych przyczyn)

    Ale chyba obojetnie czy to wykroczenie, czy przestepstwo, ale ten co
    falszywy alarm bombowy spowodowal bedzie musial pokryc jego koszty.

    Pewnie nie z "automatu", ale miasto (czy tam sluzby - nie wiem kto za
    taki alarm placi) wytoczy mu proces cywilny, wygra i gosc bedzie musial
    zaplacic za cala akcje.

    Mysle ze akcja mogla kosztowac wiecej niz 100tys (a mogla???), wiec
    potencjalnie to 100tys moze sie zwrocic.